IdreFjäll!!! <33 :DD

HejsanHoppsan! <33 :D
Nu sitter jag i min säng och vi har precis fått igång internet, så nu ska jag blogga litegran.
Dagen har varit lång och vi har suttit i bilen heladagen! Det var jobbigt och man mådde illa lte ibland :( Men det funkade och nu har vi varit här i några timmar.
Imorgon ska vi väl åka skidor ;) ;D Skojj Skojj!

Sitter väl uppe lite till och surfar ;DD RoligtRologt! <3
Hoppas att ni har haft det bra idag! Och att ni har haft det roligt, för det har jag förutom att vi åkte bil i typ 9timmar med lite pauser, man kan säga 63mil!!!!!!!!!!           SUPERJOBBIGT! <33 :DDDD

Ha det bra tills imorgon så ska jag blogga lite mer tror jag.
Kramar och Pussar Felicia <33  :DD


PS.....Glöm inte att kommentrera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0